1 maj i Suseboparken!

Vilken otroligt härlig 1 maj i Väsby idag! Hundratals Väsbybor samlades i det fina vädret, lyssnade på bra och viktiga tal av Azadeh Rojhan, Mathias Bohman, Ibbe Khan och Christina Mistander. Vi fikade, grillade korv, lyssnade på väldigt bra musik och umgicks. Nu superpeppade inför fortsatt valrörelse och valvinst! Tack till alla som kom och till de som hjälpte till att arrangera!

facebook Twitter Email