Medlemsmöte 17/9 – föranmälan och ny plats

Välkomna att delta på höstens första medlemsmöte. Vi bjuder in till att närvara i det fysiska mötesrummet och till digital medverkan. På grund av Corona-pandemin kan vi bara erbjuda ett begränsat antal platser i det fysiska mötesrummet som den här gången är i ABF-huset. Cirka 15 personer kan delta på plats.

På grund av det begränsade antalet platser går det inte att komma oanmäld till mötet. Ni behöver därför anmäla er i förväg. Liksom vid årsmötet är det först till kvarn som gäller. Det finns platser kvar så det är bara att anmäla sig!

För att underlätta vår planering är vi tacksamma om ni anmäler er senast torsdag 17/9 kl 14.00. Även ni som avser delta digitalt bör anmäla er senast då. Vi använder som vanligt det digitala verktyget Zoom.

Gäst på medlemsmötet är Anne-Sophie Arbegard – projektledare för Väsby Entré.
Arbetet med Väsby Entré är kommunens största projekt någonsin.

Vad: Medlemsmöte 17/9. Mötet börjar med vår gäst, därefter möte med dagordning.

Var: Fysiskt i ABF-huset, Optimusvägen 12, Upplands Väsby. Digitalt via Zoom.

När: 17/9, klockan 19.00. Fika från 18.30. Mötet är endast öppet för medlemmar den här gången.

Föranmälan för både fysisk och digital medverkan sker genom mejl till [email protected]. Ni som avser delta digitalt får en länk samt instruktioner. Vi rekommenderar att de medlemmar som tillhör riskgrupp deltar digitalt.

Välkomna!